fredag 28 mars 2008

Hmmm

Har haft en lite blogg paus nu ett tag eftersom jag inte har haft ork att skriva nått...

Förra helgen var det full fart hela tiden. På lördagen var Pillan, Edvin och Liv-Ellen hit och åt middag och myste lite med oss! En jätte trevlig kväll! På söndagen var det min födelsedag så då var det partajj. Halva Thomas släkt kom hit på kvällen och fikade, spelade wii och drack lite gott. När alla hade åkt hem så åkte jag, Thomas och Nikki (Thomas kusin) in till Falkenberg för ett krogbesök. Jag hade såå himla trevligt hela kvällen kan jag säga! Mycket dans, lagom mycket alkohol och trevligt folk, helt perfekt! Dagen efter var man ju lite sliten men jag mådde rätt bra faktist, känner mig fortfarande inte riktigt pigg men det blir väl bättre. Jag har verkligen inte smamma ork som jag hade förut... För några år sedan kunde man gå ut flera dagar i rad men om jag går ut en kväll idag så är jag slut i en vecka... Lite trist. Måste bara få berätta vad jag fick i födelsedagspresent, jag fick en DISKMASKIN! Det är helt underbart att slippa diska för hand, jag hata verkligen att diska men nu är den tiden över..:)

I morgon är jag bjuden på fest hos Sanne men jag vet inte om jag orkar med att festa två helgen i rad. Det skulle verkligen vara jätte trevligt att få umgås med sanne en kväll och få se hur hon har det i sin nya lägenhet men jag får se hur jag känner mig i morgon. På söndag är jag iaf bjuden på ett hud och smink party och det tänker jag inte missa! Det blir inte så långt att åka heller eftersom det är i grannbyn.

Nu ska jag ta hand om Flisan som nyss vaknade till liv. Ska försöka skriva lite mer i morgon.
Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh va härligt med en diskmaskin... Slipper du tjata på slöfocken :P