måndag 17 mars 2008

Sova?

Klockan börjar bli mycket och jag är faktist lite trött. Ska väl snart sova men jag måste kolla lite saker först.
Felicia var väldigt grinig ikväll och jag fick henne inte att somna förän klockan nästan var tio. Vill ju helst att hon somnar innan åtta men jag vet inte riktigt hur det ska gå till, är det någon som har nått bra tips?
I morgon (om det är bra väder) ska jag åka in till Falkenberg en sväng och kolla lite, eller så blir det Ullared och Gekås istället. Vill hitta nått fint som jag kan ha på mig i helgen också skulle det vara trevligt med lite påskpynt. Att bo nära Gekås är bra tycker jag får då har man råd att unna sig saker och det finns väldigt mycket fint där! Barnkläder är riktigt billigt och det finns mycket som är grymt snyggt!

Nu ska jag kolla vidare... Sen är det läggdags!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du hittar något snyggt!