tisdag 18 mars 2008

Mensvärk!

Åååh så ont jag har! Magen, ryggen och mina knän! Jag får alltid ont i mina knän när jag har mens, helt knäppt! Inatt kunde jag knappt sova på grund av värken och nu är det ännu värre! Knäna är värst, känns som att dom ska sprängas!

Kom nyss ur duschen. Flisan var inte den renaste ungen så det var bara att slänga henne i badet och när hon var ren så släppte jag ner henne på golvet så jag kunde tvätta mig lite. Det första hon gjorde var att kissa ner badrumsmattan...:) Hon kolla på mig och sa oj,oj,oj och så helt förstörd ut...Gullungen:) Nu springer hon omkring och river ut allt som jag har plockat undan.

Ska ta och dricka upp mitt te nu och sedan ska jag kolla när det går någon buss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att du får så ont, men vet du vad, jag brukade fylla en vattenflaska med varmt vatten och lägga den på magen tills jag hittade ett värmeplåster på benipro.se - funkade jättebra för mig, blev riktigt varmt och skönt.