måndag 10 mars 2008

Snart 21 år...

Sitter här och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan he på en till maskin. Felicia sover just nu så jag har det lugnt och skönt:) Ska ta och dammsuga lite senare men just nu orkar jag inte...

Om ca två veckor fyller jag 21 år och i år tänkte jag faktist fira min födelsedag:) Förra året fick jag ligga på sjukhuset med Felicia eftersom hon hade svårt att andas... Men iår tänkte jag och Thomas gå ut och äta och dricka nått gott! Det blir dock dagen innan eftersom jag fyller år på en söndag. Längtar såå mycket! Det är inte ofta vi går ut så det ska bli riktigt mysigt!

Nu ska jag kolla på tv en stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh ja just de.. Födelsedagsbarn :) roligt, men du blir aldrig lika gamal som mig ;)

Anonym sa...

oh ja just de.. Födelsedagsbarn :) roligt, men du blir aldrig lika gamal som mig ;)