onsdag 19 mars 2008

Trasig kamera...

Våran kamera har pajjat, fast den funkar ju fortfarande men det är trasig... Oj vad konstigt det blev nu. Batteriluckan har gått av, inte helt men nästan. Öppnar man den några gånger till så kommer den att rasa samman... Den stora frågan är ju vad som har hänt med den och när? Upptäckte det idag när jag skulle lägga över bilder på datorn då batterierna helt plötsligt for ur. Visade kameran för Thomas när han kom hem och då sa han att det blir så när man tappar den i golvet, han menade att jag hade tappat den. Säkert! Jag tror att jag hade märkt om jag hade tappat den och om jag hade gjort det så förstår jag inte hur luckan skulle kunna bli så där... Nu vill jag ha en ny kamera! Om någon känner att dom har för mycket pengar och vill bli av med lite så kan ni lägga lite på en ny kamera åt mig, jag fyller ju år på söndag också så då har ni en extra bra anledning att slösa lite pengar:)

I morgon ska jag åka in till Falkenberg och köpa nått gott vin till helgen och sedan ska jag åka in till Ullared och köpa lite annat smått och gott till helgen. Vet fortfarande inte riktigt vad Felicia ska få i sitt påskägg men jag kan nog klura ut nått bra i morgon. Vill köpa hem lite blommor också, dom som jag köpte förra veckan har inte längre några blad och dom ser lite små risiga ut faktist, borde nog slänga dom kanske... Ska nog köpa några tulpanbuketter så jag får det fint i alla rum, det vore ju trevligt. Tänkte jag skulle kolla efter nått fint som jag kan ha på mig i helgen också, det ska helst vara billigt... Får se vad jag hittar.

Oj, nu vaknade Felicia... det var inte bra... Måste ta hand om henne nu och sedan är det väl tid för mig att sova. God natt!

Inga kommentarer: