måndag 17 mars 2008

Lite ditt och datt

Sitter just nu och dricker min andra kopp te för dagen och har nyss slängt i mig tre mackor med rökt renkött, mums! Var ut för ett tag sedan då jag skulle hämta posten och det kan jag ju säga att det gör jag inte om nått mer idag, så jäkla kallt det är ute! Har hunnit med att tvätta lite också så nu väntar jag bara på att maskinen ska bli klar.

Felicia ligger sover så jag har det lugnt och skönt! I vanliga fall brukar jag passa på och sova lite jag med när Felicia gör det men idag är jag hur pigg som helst och känner att jag skulle kunna gå ut och vandra några mil, tänker dock inte göra det eftersom det är SKIT väder.

Borde väl egentligen träna lite men jag tror jag skippar det också och gör nått roligare, tex. scrapbooka eller spela lite Wii:) Det är saker som är RIKTIGT roliga!

Det skulle vara intressant att veta vilka som läser min blogg... Kan ni inte vara snäll å skriva en kommentar så jag får veta?:)

Nu ska jag ta vara lite på min egentid... skriver senare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm här är de också massor med snö.. Snöstorm brrrr... Håller på med lite bröllopsplanerande nu :) Kramar