torsdag 20 mars 2008

Dagen

I dag har jag varit halvdö hela dagen! Felicia vaknade precis när jag skulle lägga mig igår och då var klockan typ tolv... Sedan var hon vaken fram till fyra och det var ju inte det roligaste jag har varit med om. Var tvungen att gå å lägga mig en stund mitt på dagen då Felicia sov, det var skönt men jag blev nästan ännu tröttare av det.

Har iaf hunnit med en runda på Gekås ikväll men det blev inte så jätte mycket shopping. Köpte en klänning, leggings, badrock, pyjamas och en teservis till Felicia. Köpte lite fika och mat till helgen också. När vi hade shoppat klart så åkte vi till P.Ps och åt lite, det blev pizza för mig och Thomas och pannkakor med sylt och glass till Felicia. Fick även i mig ett glas rödvin och det var mycket gott! Felicia fick en lite sak innan vi skulle åka hem eftersom hon åt en barnmeny, det var en liten gris och hon blev överlycklig och gick och kramade den..:)
När vi kom hem var jag såå trött så jag var tvungen att lägga mig på sängen och vila lite. Satte på en film och drack en kopp te och sen var jag jätte pigg! Tyvärr så hade Thomas hunnit blivit trött under tiden när jag vilade så han gick och la sig när jag hade vaknat till liv så nu sitter jag här helt ensam. Ska nog sova snart jag med men jag vill kolla lite saker först.

Är så himla nyfiken på vad Thomas har hittat på för present till mig! Han sa idag att han var tvungen att åka iväg en sväng på lördag så att han kunde handla den åt mig... Undrar vad det kan vara för nått, det var tydligen ganska dyrt.

Oj nu blev jag tvärtrött... godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dåligt med uppdatering här du :P