söndag 16 mars 2008

Snart är det påsk

Min älsklingar sover och jag ska snart gör dom sällskap. Har städat som en tok idag eftersom vi inte orkade göra klart allt igår. Allt är skinande rent nu, lister, dörrar, golv... ja allt! Har tvättat och rensat ur skåp och massa annat också. Jag mår såå bra när allt är perfekt!

Felicia har varit på jätte bra humör hela dagen och inte gnällt en endaste gång! Kan ju säga att det var länge sen hon var så go en hel dag... Senaste veckorna har hon varit så grinig och bråkig så jag nästan blivit tokig, men nu hoppas jag att det här är början på några bättre veckor.
Ikväll har vi haft jätte roligt jag och Flisan. Vi har busat och skrattat så vi nästan har legat dubbelvikta:) Så himla go hon är mig lilla tjej.

Snart är det ju påsk och vi har lite planerat faktist. På lördagen kommer Pillan och Edvin hit på påskmiddag. Det blir kanske lite vin för min del och lite öl för grabbarna men Pillan får nöja sig med läsk eftersom hon har en liten i magen. Längtar jätte mycket nu eftersom det var så länge sedan vi hade en myskväll ihop. Längtar även till sommaren så den lilla i magen ska titta fram! Har kollat på massa saker som jag vill köpa, det finns ju så mycket sött till nyfödda ju...:) Men jag får nog vänta ett tag till, vill ju gärna veta om det blir en pojke eller flicka!
Söndagen är också planerad! Eftersom det är min födelse dag så blir det utgång. Pratade med en tjej som jag jobbade med på Gekås förut och hon och några till skulle ut så det lär kanske bli lite folk och det är ju trevligt! Det är ju inte så ofta som jag träffar folk nu för tiden eftersom alla jobbar och jag är arbetslös och sjuk. Men förhoppningsvis så kommer dom på vad det är för fel på mig snart så jag kan börja jobba igen.

Nä, nu måste jag verkligen sova så jag orkar med morgon dagen! Godnatt!

Inga kommentarer: