söndag 9 mars 2008

Uppdatering

Jahaja... Har verkligen halkat efter med bloggandet nu. Tänkte jag skulle försöka uppdatera lite nu om jag kommer ihåg..:)

Förra helgen åkte vi till Göteborg för att träffa våra älskade vänner Matte och Evelina. Där blev det mycket mys och shopping. Thomas hade lite otur och blev sjuk, stackarn, så han orkade inte med så mycket. Själv så orkade jag med lite mer och jag hade riktigt trevligt. Det är få människor som får mig att må så bra som de här två:) Helt underbara! Evelina kan man prata med i timmar om allt.

I veckan har det inte hänt så mycket. Thomas och Felicia har legat sjuka och har mest sovit och jag har inte fått mycket gjort här hemma. Har i allafall tagit mig in till Falkenberg en dag och då passade jag på att hälsa på hos Pillan och OJ så stor magen har blivit sen sist! Jag vill också ha! Men kanske inte nu... Det hade ju varit perfekt om jag hade blivit gravid i början av nästa år tycker jag! Måste ju känna mig riktigt frisk först iaf. Men jag är lite avundsjuk på alla som går omkring med sina magar!

I veckan har jag lite saker planerade faktist... Ska på akupunktur i morgon, på tisdag är det Bvc och på torsdag ska jag till en gynekolog. Inte så spännande saker kanske.

Nä nu ropar Thomas att han vill att jag ska komma och spela Super Mario Galaxy.
Tjoo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi du är så go gumman :P