onsdag 19 mars 2008

Telefon samtal

Jahaja, idag har jag inte hunnit med någonting, eller jag har inte orkat kanske det heter. Jag är inte speciellt trött men jag känner mig inte motiverad. Vill bara ta det lugnt!
Thomas slutar vid fyra och då blir det lång promenad! Det var länge sedan som vi var ute och gick tillsammans så det ska bli jätte mysigt. Tänkte att jag skulle ta in lite påskris så vi får lite påskfint här hemma. Tyckte Thomas sa att han skulle ta ledigt i morgon så förhoppningsvis får jag ha honom hemma i hela fem dagar! Det är lyx.

Fick ett samtal från Australien i morse. Det var Anders som ringde! Åååhh så trevligt det var att få höra hans röst igen, har ju inte pratat med honom sen innan han åkte och det var nog i juni förra året tror jag. Han hade det iaf bra, 37 grader varmt och softade bara hela dagarna. Blir lite avis faktist! Det var ju meningen att han skulle komma hem i januari men han ville stanna ett tag till och kommer hem i maj istället. Det ska bli så roligt att träffa han och få höra allt han har gjort, man kan ju inte ta allt över telefonen eftersom det kostar en del.

Nu ska jag skriva en lista över vad som ska handlas till helgen och sedan ska jag fika lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh vill också åka till värmen.. Se till att tjata på thomas också :P om de jag frågade om.. Hihi... Puss