onsdag 2 april 2008

Förkyld

Då sitter man här igen då... Har legat förkyld de senaste dagarna och jag känner mig inte riktigt bra än men det är iaf bättre än igår så jag hoppas att jag blir frisk snart.

I morgon ska jag försöka ta mig in till Falkenberg en sväng och hälsa på Pillan om jag mår bättre, annars blir det kanske Ullared. Måste inhandla lite saker också, blöjor och en svart kjol är något som måste köpas inom en snar framtid. Hoppas att det blir lika fint väder som i förrgår för då kan man ju vara ute hela dagen och det skulle både jag och Felicia behöva.

Jag hörde rykten om att Matte och Evelina skulle komma hit i helgen också, låter helt underbart det! Det var verkligen länge sen dom var här nu så det ska bli trevligt som tusan.

Har ett litet projekt på gång just nu, väntar vara på att ett paket ska koma med posten och sen är det bara att sätta igång. Ska skriva mer om det senare när jag har kommit igång lite. Ska bli riktigt spännande iaf!

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma så att det bara är att dammtorka och dammsuga i morgon och sen ska jag sova.

Godnatt!

Inga kommentarer: