onsdag 16 april 2008

Ja... jag är ju inte den bästa på att uppdatera som ni säkert märker. Har haft fullt upp den senaste tiden eftersom jag har börjat jobba lite också har jag träffat mycket trevliga människor de senaste veckorna så jag har inte kännt att jag har haft tid med detta. Kan ju säga att jag inte har mått så här bra på länge! Menar psykiskt då... Det är så skönt att få komma ut lite och tänka på annat ibland. Har ju varit hemma i flera månader eftersom min kropp inte mår bra och då blir det lätt så att man sitter och grubblar över allt och inget... Men det har jag inte tid med nu:)

Felicia ska börja dagis i början av maj och det ska bli så skönt för både mig och henne! Jag är helt säker på att hon mår bättre om hon får komma iväg och träffa andra barn och få leka av sig! Och jag slipper ringa runt och försöka fixa barnvakt när jag ska jobba. Det var lite jobbigt igår när jag skulle åka till Varberg och jobba för då hade jag ingen barnvakt och det är inte lätt att försöka jobba och ta hand om en vild unge på samma gång, men det går.

Fick ett brev från sjukhuset i Varberg i fredags där det stog att jag hade fått en tid för undersökning igen. Dom vill tydligen ta fler prover och kolla om jag har SLE... Dom har ju tagit prov för det förut men dom ville ta fler prover nu iaf. Jag hoppas verkligen att jag inte har det för det är ingen rolig sjukdom. Tror att dom ska kolla lite andra saker också men jag har inte fått veta så mycket än, det enda som jag kunde förstå i brevet var en stor text där det stog SLE? och sen var det massa konstigt bara.

Nu ska jag gå å lägga mig för klockan är på tok för mycket! Ska försöka skriva lite oftare men jag kan inte lova nått då jag har så mycket att göra.

Gnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice med lite uppdatering här va ;) Kramar

Anonym sa...

Tänker på dig vännen
och saknar dig!
har hänt så mycket i mitt liv så jag har inte haft tid eller orkat höra av mig, ledsen för det.
hoppas du får svar snart så du kan bli frisk och må bra fullt ut.
hoppas karln och fisen mår bra och att vi syns och hörs snart.

Mycket kärlek och puss från jessie