lördag 19 april 2008

Solsken!

Godmorgon! Har precis gjort mig redo för dagen och ska snart fika lite och sedan åker jag in till Falkenberg på ett möte och blir nog där hela dagen.

Fasen vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna! Äntligen börjar det bli lite grönt på träden och gräset har blivit klippt för första gången! Älskar doften av nyklippt gräs! Kollade nyss ut genom fönstret och det är inte ett enda moln på himlen, det är ganska kallt ute dock, endast 2 grader men det lär ju bli varmare under dagen. Visst blir man på bra humör när solen skiner!? Det blir jag iaf!

Näe nu ska jag ta och fika lite så jhag orkar med dagen.

Puss och hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

oh hur går det med säljandet då? Bra hoppas jag. Här hemma packas de för fullt. Kram

Anonym sa...

de va jag som råkade skicka utan namn förra ;)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.