torsdag 3 april 2008

Känner min mycket piggare idag men snoret täpper fortfarande igen min näsa och jag måste missbruka nässpray(som jag har gjort nu i några år). Det blir en hemma dag idag då det inte alls var så fint väder som jag hade önskat att det skulle vara, tänkte passa på att tvätta och städa lite istället. Ska nog passa på att pyssla lite när Felicia har somnat också, det är ju så skönt att få sitta för sig själv och skapa vackra saker.

Mitt paket hade inte kommit idag som jag hoppades på men förhoppningsvis så får jag det i morgon. Skulle vara trevligt om jag kunde få stätta igång snart!

Nu ska jag äta nått och sen är det städning och tvättning som gäller!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag tagit upp min blogg igen ;) Så nu är de allt du som är seg på att uppdatera... :P