torsdag 21 februari 2008

Trött

Åååhh vad jag är trött!!! Igår var jag ju jätte pigg och hade massor av energi och så kommer det en sån här dag då man helst vill ligga i sängen... Lite tråkigt tycker jag. Ska iaf in till Ullared idag igen och få akupunktur. Jag har värkligen kännt mig mycket bättre sen jag började tills för någon dag sen då mina knän började värka som tusan. Det känndes typ som att dom skulle explodera! Jag tror att det kan bero på att jag har missat två gånger av akupunkturen nu och det är tydligen inte bra.

Jag som hade planerat att jag skulle få såå mycket gjort här hemma idag. Förhoppningsvis har jag lite mer energi när jag kommer hem sen men oftast blir jag jätte trött när jag har varit iväg på det där så jag lär väl däcka istället.

Igår kväll satt jag kolla ut massa saker som jag tänkte att jag skulle beställa när jag får pengar. Hittade fina skor och lite kläder till Felicia men jag tror att jag skippar det den här månaden och åker till Göteborg istället. Vi har pratat om att åka dit länge nu och jag vill verkligen på Ikea och kolla efter ett skrivbord. Vill även kolla lite kläder och skor i Gbg för här hos oss finns det inte så jätte många spännande affärer. Vi får se hur det blir med allt men jag vill!

Nu ska jag ta och duscha och göra mig i ordning innan Asta kommer ner och sen ska jag ta och åka iväg.

Inga kommentarer: