tisdag 26 februari 2008

Lite blandat

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag har varit så jäkla trött och sliten de senaste dagarna. Hade tänkt att jag skulle åka till Falkenberg någon dag denna vecka men jag får se hur det blir med det.

Idag har vi inte gjort så mycket här hemma. Jag och Felicia har lekt massor och när Thomas kom hem så åkte vi iväg till Ullared och tog en sväng på Gekås och lite andra affärer. Köpte två mysbyxor till Felicia och massa godis på Gekås och sedan vandrade vi vidare till HM och där blev det två byxor till som flisan kan mysa i. Innan vi åkte hem så gick vi på stantons och beställde två pizzor och det blev så klart en Beatrice för mig som vanligt! Jag vet mycket väl att jag inte ska äta pizza pga min mage men ibland tar suget över och jag bara måste svulla i mig en pizza... En sådan gång får jag skylla mig själv att jag får ont i magen och mår illa.

Ringde försäkringskassan idag eftersom jag ej har fått mig föräldrapenning denna månaden och dom sa att dom KANSKE kunde fixa det! Vafaan! Jag kan ju inte vara utan pengar en hel månad bara för att dom på försäkringskassan är dumma i huvudet! Jag tänker då inte ge mig iaf, jag ska ringa dit och tjata till jag har pengarna på mitt konto! Är så jävla irriterad!

Nu ska jag sova, gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Suck... Försäkringskassan är inte bara liiiite sega inte.. Men de löser sig, stå på dig bara. Puss puss