tisdag 19 februari 2008

Snuttefiltar och nallar

Är så trött att jag inte orkat göra någonting idag förutom att äta också har jag och Flisan lekt lite. Just nu ligger lilltrollet i sängen och pratar med sin snuttefilt, så gulligt:) Snutte filten följer med överallt, så fort hon blir trött så hämtar hon snutten och går till mig eller Thomas och sträcker ut armarna och ska mysa. Nu efter att vi hade ätit så sprang hon till sängen och sträckte sig efter sin lilla tygbit men hon nådde inte och började då skrika. Jag lyfte ner henne i sängen och hon blev nöjd. Hon ser nästan hög ut när hon sätter den mot näsan och snuttar, ögonen bara far runt och ser helt borta ut:) Det jobbiga med snutten är att man inte får tvätta den, hon tycker att den luktar gott när vi tycker att den luktar vidrigt och en nytvättad snutte kan man ju inte sova med! Det är tur att hon har två för då tvättar man den ena när den andra börjar lukta lite illa och sen kan man lägga tillbaka den i sängen och vänta på att den ska ta efter lite av lukten av den andra så att man kan tvätta den som är skitigast.
När jag ver lite så var det nallen som gällde. Den var en nalle som jag själv valde på en marknad när jag var lite mer än ett år. Jag fick välja vilken nalle jag ville och jag valde den lilla rosa/blå/gula för 29 kronor. Efter den dagen så fick den stackars nallen hänga med mig vart jag än gick och idag är det inte mycket kvar av den...:)

Funderar på att gå ut och kolla posten snart... Har inte orkat pallra mig iväg ännu eftersom det ser så kallt ut ute. Ville ju att det skulle vara lika fint väder som igår så man hade kunnat gå en lång promenad med Felicia. Kanske blir en kort promenad lite senare...

I morgon ska jag till läkaren igen och ta mer prover. Jag tycker att det är så konstigt allt det här... Ingenting är rätt med min kropp men man kan inte hitta några fel... Blir lite less, inte för att jag vill att det ska vara nått fel men det är ju jobbigt att inte må bra och att inte veta varför.

Skriver mer senare...

Inga kommentarer: