tisdag 19 februari 2008

Bitmärken

Har nyss fikat lite och kollat på House och funderar på om man ska ta och lägga sig. Felicia är fortfarande vaken och hon och Thomas sitter i vardagsrummet och myser. Hon har varit lite grinig dom senaste dagarna och vägrat somna, tror att det är tänder på g. Tuggar på allt gör hon också... Det är bitmärken på allt här hemma tror jag, sängen är helt sönder tuggad och bordet i vardagsrummet har en hel del bitmärken. Förra veckan fick hon en pusselmatta och den får man hålla koll på så att hon inte äter upp den då den är full med bitmärken och det saknas lite bitar på kanterna. Hon äter verkligen allt våran tjej!

I morgon ska jag ju som sagt till läkaren och jag tänkte passa på att svänga in på Gekås en sväng och kolla om dom har fått in några nya överkast, är så himla less på det vi har nu! Funderar på ett rött eller ett grönt men jag får se vad Gekås har att erbjuda.

Ne nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. Godnatt!

Inga kommentarer: