lördag 16 februari 2008

Första in lägget

Första inlägget i min nya blogg!


Nu ska jag verkligen försöka ta tag i mitt bloggande. Jag vet att jag har sagt det förut men nu ska jag verkligen anstränga mig:)
Klockan är mycket och jag borde egentligen sova, men jag är inte det minsa trött. De senaste nätterna har jag legat och vridit och vänt mig i flera timmar innan jag har somnat så jag tänkte att det var lika bra att sitta uppe ett tag ikväll.

I morgon kommer Sanne och hälsar på. Det var nog två månader sedan vi träffades sist så det ska bli jätte trevligt! Vi ska kolla på melodifestivalen och mysa hela kvällen i morgon, trevligt att ha någon att prata med om allt och inget:) Blir ju inte så ofta nu för tiden att jag umgås med folk eftersom alla jobbar och Therese har flyttat. Förhoppningsvis får jag träffa Pillan nångång nästa vecka men man vet ju aldrig hur hon jobbar.

Måste bara berätta en konstig sak..:) Alla som känner mig vet ju att jag inte är någon morgonmänniska direkt... men senaste tiden har jag vaknat mellan 7-8 varje dag och varit pigg och då har jag sovit ungefär 4-5 timmar, skumt! Skönt är det iallafall! Det har varit fräschare här än någonsin kan jag säga:) Förutom just ikväll då eftersom ingen orkade plocka bort i köket också ligger det leksaker utspridda överallt, men det kan man ta!



Tänkte visa lite bilder på Flisan från de senaste månaderna




Så är glad var jag när jag fyllde år!
Prinsessan i sitt slott

Skorna ser ju ut att vara enorma!

Busunge!

Finns inget bättre än att äta:)

Alltid lika roligt att riva ut allt!

Ute på upptäcksfärd

Våran lilla fotomodell

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är såå söt :D

Anonym sa...

Gud så himla sööt!!!