måndag 18 februari 2008

Datorn är fixad!

Våran dator är inte den bästa kan man kan ha, den slutar fungera lite då och då. Nu har Thomas fixat datorn igen så jag hoppas att den fungerar ett tag nu.

Helgen har varit väldigt mysig! Jag och Sanne har alltid så roligt när vi är tillsammans, det spelar ingen roll vad vi gör. Vi har hunnit med lite pyssel, spelande, lagt några pussel, lekt med Felicia och pratat om allt och inget. Hoppas verkligen att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen.
Sanne åkte hem vid fem tiden idag och efter det så gick jag och la mig på sängen för jag tänkte vila en liten stund men det blev ingen liten stund utan det blev hela 3 timmar!! Jag var verkligen helt slut i kroppen och ögonen var inte lätta att hålla öppna, tror det blev lite för sena kvällar denna helgen.

I morgon ska jag städa har jag tänkt, golven behövs verkligen skuras! Ska även diska upp disken som har blivit under dagen eftersom jag har varit så trött och inte orkat diska. Tror nog att vi får ta och lägga pengar på en diskmaskin denna månaden för det skulle verkligen underlätta. Det ända som känns lite trist med det är att vi måste ha en bänkdiskmaskin och då får man inte plats med dom lite större sakerna, men det är ju bättre än att diska för hand. Thomas har tjatat om en diskmaskin hur länge som helst men det har aldrig blivit av eftersom man oftast kommit på något annat som man behöver mer.

Jag måste bara fråga en sak innan jag går och lägger mig. Är det någon som vet hur man ser hur många besökare man har på den här sidan? Skulle vara kul att veta hur många det är som är här och kikar, om det är någon som läser.

Jaja, det var allt för ikväll. Gonatt!

Inga kommentarer: