lördag 7 juni 2008

Nu har vi äntligen köpt en bärbar dator! Jag har tjatat på Thomas hur länge som helst att vi ska skaffa en och idag åkte vi iväg köpte en:) Mobilt bredband har vi också! Skit najs!

Fasen så varmt det har varit den senaste tiden! Jag och Flisan är ute mest hela dagarna nu, har satt upp ett strandtält och en pool på gården så flisan springer runt och badar och myser! Själv ligger jag mest och solar och kollar på, försöker läsa nån tidning ibland men Felicia försöker alltid ta den av mig så jag brukar ge upp ganska snabbt.

På måndag ska jag iväg på röntgen och kolla buken, känns skönt att dom kollar allt nu. Flisan ska börja dagis på heltid nu eftersom jag är sjukskriven och inte orkar så mycket, tror det blir bättre för både henne och mig. Det är jätte mysigt att ha henne hemma också men när man inte mår bra så orkar man inte riktigt.

Nu ska jag spela lite Wii med älsklingen och sen är det nog sovdags!

Inga kommentarer: