söndag 8 juni 2008

Lite bilder på Flisan









Sitter och kollar lite på tv, har ganska tråkigt faktist. Mår inte bra heller... Åt glassmed kolasås och massa annat skit för ett tag sedanoch det ångrar jag. Jag har ju inte ätit så mycket med socker den senaste tiden eftersom jag vet att jag inte mår riktigt bra av det men idag fick jag riktigt sug efter socker så jag åt rätt mycket. Efteråt började jag må illa och det slutade med att jag spydde... usch säger jag bara... I torsdags mådde jag också dåligt, Tomas och jag åt nått dåligt under dagen så jag sov på golvet utanför badrummet hela natten eftersom jag spydde som en gris och Thomas mådde också dåligt men han spydde inte iaf.


Funderar på att försöka få i mig nån macka, kanske mår bättre då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Flisan (Angelica & Brorsan)!

Söttunge... superkul med lite bilder. Hoppas ni är hemma när vi kommer neröver i slutet på juni.

Många kramar från Filip, Crilla och Faster.