lördag 14 juni 2008

Fasen vad min blogg har blivit tråkig... Kan ju bero på att jag sitter instängd i vårat lilla hus hela dagarna. Sitter typ vid datorn jämt och gör inget vettigt alls, men jag ska bättra mig! Jag har faktist varit ute och gått nu två dagar i rad! Jag har gått 8 km båda dagarna, det måste vara rekord för migom man bortser från mina shoppingrundor. Jag tycker dockatt det är lite läskigt att vara ute och gå här själv... Kossor överallt! Det står och stirrar på mig och det ser ut som att dom vill äta upp mig, riktiga mördar-kossor. Domspringer typ efter mig varje gång jag går förbi och det är mycket obehagligt! Ni kanske tycker att jag är töntig men dom där kossorna är verkligen inte att leka med! Usch säger jag bara!

Ska spela lite starcraft nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohhh läskiga djur.. Se upp för kossorna ;)