lördag 18 oktober 2008

Det känns som att det var ett år sedan jag skrev sist... Har inte haft varken tid eller ork att skriva... Eller ja, tid har jag väl egentligen haft och jag har ju ganska mycket att skriva men jag är lat!


Vet inte riktigt vart jag börja... Har iaf börjat plugga! Läser upp gymnasiet eftersom jag blev kär och hoppade av det i februari -06. Läser på en folkhögskola som ligger en mil bort och jag trivs otroligt bra, underbara lärare och rätt få elever. Jag sökte tre veckor efter skolstarten så jag hade tur som fan att jag kom in! Just för tillfället så är det rätt mycket att göra och jag har inte riktigt blivit van vid det här att kliva upp tidigt på mornarna men det går bättre och bättre.

Onm en veckar är det lov... tror jag iaf...och då tänkte jag börja kolla lite julklappar. I vanliga fall brukar jag vara ganska sent ute(några dagar innan julafton), men i år tänkte jag vara ute i lite bättre tid iaf:) Känns så skönt att vi ska vara hemma i år och bara ta det lugnt och slippa helvetes resan upp till Östersund! Förra julen ver ju inte den roligaste jag har varit med om.... Först en lång resa upp, sen magsjuka hela julen och sen helvetes resan hem i snökaos då vi körde vilse för skyltarna var överesnöade och när vi kom fram till Göteborg så pajade bilen och sedan avslutades kvällen/Natten med att Felicia spydde över hela mig och sängen.... Visst var det trevligt att få vara hos mammaoch pappa men jag ser verkligen fram emot att få vara hemmai år!

Ne nu ska jag ta och se på film och sen ska jag sova.
Gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att du har skrivit igen, men de va ju ett tag sedan nu igen.. Vill a DAGLIGA uppdateringar ju ;)
Kram