torsdag 30 oktober 2008

Jaja, jag försöker ju bli bättre men jag är för efterbliven försånt här...
Har iaf lov denna veckan och det uppskattar jag väldigt mycket, lite trist att jag har varit sjuk fram till nu bara. Har inte hänt så mycket förutom att jag var på fest i varberg i lördags. Var riktigt trevligt att göra nått för en gångs skull men det var lite trist att alla ville dra ut på krogen sen eftersom det suger att gå ut i Varberg!
Idag och i morron är Felicia hemma från dagis. Det är så himla mysigt att bara vara vi två ibland men jag var inte riktigt lika pigg på att gå upp halv sju(!) och leka...Men jag fick sova en stund innan lunchen iaf:) Egentligen är det inte tidigt att gå upp då men nu när jag har lov så har jag sovit till 9-10 så det känndes lite i morse när jag var tvungen att gå upp och aktivera den lilla.
Ikväll ska jag och Felicia in till Falkenberg och träffanågra vänner till mig, det är inte varje dag jag har tid att umgås med folk så det ska bli trevligt.

Nu ska jag ta hand om mitt lilla monster som titter i sängen och vill leka...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi hon är bra söt den lilla :P

Anonym sa...

Mmmm MÅNGA dagar sedan du skrev sist :P