fredag 16 maj 2008

Jaha, nu är det typ helg igen då... Det har varit en seg vecka eftersom Felicia har varit på dagis men jag har faktist passat på att sova en hel del, har varit sjuk trött denna veckan.

I måndags var jag ju på sjukhuset för att kolla upp mina provsvar och nu hra dom faktist hittat nått. tog ju massa SLE-prover och ett av proven var inte så bra så jag ska få träffa en reumatolog eller hur det nu stavas, Eftersom det kan vara SLE. Urinprovet var inte heller så bra, nått med socker... Läkarn sa att det kunde vara diabetes så vi tog lite nya prover. Känndes lite jobbigt men det är ju bra att dom har hittat nått iaf...

I morgon ska jag och Thomas på fest i Varberg, det ska bli trevligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt med fest :) Sånt hinner inte jag med i helgen.. Suck jobbigt att ha praktik på helgerna, hihi man borde ju få betalt tycker jag.. :P
Kram

Anonym sa...

Nu går det långsamt med uppdateringarna igen va ;)