söndag 15 februari 2009

Tänkte att jag skulle försöka mig på det här med bloggen igen... Tror dock inte att jag kommer att bli bättre men man kan ju alltid försöka.

Har äntligen lov nu och jag känner att det verkligen behövs. Tänkte att jag skulle försöka träna lite under veckan, det var ju ett tag sen. Har faktist varit ute och gått en hel del senaste tiden och man blir ju så mycket piggare när man rör på sig! Får se hur länge det håller i sig.:)

Helgen har varit riktigt trevlig måste jag säga! I fredags var Diana och Emil här på middag och det blev massa spelande och lite ölsenare på kvällen. Lördagen var jätte mysig då vi hade barnvakt och kunde mysa med varandra hela kvällen, det behövs ibland! Idag har Sanne och John varit här och lekt lite med Flisan och pratat lite.

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder men jag orkar inte göra det ikväll, kanske blir imorgon...

Inga kommentarer: