lördag 21 februari 2009

Så underbart med snö! Älskar verkligen vintern. Jag och Felicia var nyss ute en stund, tänkte gå en lång promenad så Felicia kunde sova i vagnen men det gick inte så bra att köra vagnen i slasket så det blev bara en kort promenad. Vi hämtade ut hinken och spaden och gjorde en snögubbe och ett snöslott:) Perfekt snö för sånt idag ju! Felicia vägrade dock ha vantar på sig så vi var inte ute så jätte länge.

Igår var jag på Gekås en sväng och hittade en plånbok till mig, har letat efter den perfekta plånboken länge nu och igår hittade jag den! Hittade även en väska som jag ville ha men det får vänta ett tag, ska nog kolla efter nån väska när jag är i Dublin istället. Köpte ett memory med Alfons till Felicia också, hon blev överlycklig:) Hon älskar ju Alfons och läser böckerna dagligen och kollar väldigt gärna på filmerna. Kan ju säga att vi har fått spela memory ganska många gången sen igår:) Kvällen avslutades ganska lugnt med blåbärspaj och chips, det var gött!

Ikväll blir det melodifestivalen och nått gott till, får se vad det blir för nått.

Nu ska jag lägga Felicia och göra en kopp te till mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag hittat hit igen. Tappa bort bloggadressen så det var ju tur du kommentera. ;-)
Puss & Kram